Welkom bij FloorHouse! U heeft vragen? Klik hier.
Laden
Bezig met toevoegen...

Levering aan huis

Image titleHier hebben wij de meest voorkomende vragen van onze klanten rond de leveringen aan huis verzameld. Is er nog iets onduidelijk of zit u met een specifieke vraag?

Stuur ons dan een e-mail via info[@]floorhouse.be en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. 


Tip:
Indien u reeds een bestelling geplaatst heeft, geef ons dan ook eventjes uw ordernummer door. Alvast bedankt.

De levering gebeurt steeds op begane grond tot aan de voordeur, onder de voorwaarde dat deze met een transpalet bereikbaar is en er parkeerplaats voorzien is voor de transporteur op maximum 25 meter van de voordeur.

De plaats van de levering moet altijd goed bereikbaar zijn. Dit houdt onder andere in dat er bestrating moet zijn en dat deze niet op dusdanige manier afgesloten is. FloorHouse behoudt zich het recht voor om leveringen op straat te lossen indien de plaats van de levering niet bereikbaar is. Hierbij is de klant verantwoordelijk voor het afschermen en beveiligen van de geleverde goederen tegen onder andere weersomstandigheden en diefstal.

In principe zijn er enkel twee voorwaarden die voldaan moeten zijn, om de levering van uw goederen door te voeren:

Uw bestelling is compleet:

  • Alle goederen zijn voorradig of ondertussen door de fabrikant naar het Centraal Magazijn van FloorHouse geleverd.

Uw bestelling is volledig betaald:

  • Voordat de goederen bij ons kunnen worden afgehaald, moet de betaling voldaan zijn. De simpele reden hiervoor is dat de chauffeurs geen geld (noch cash, noch bankkaarten) kunnen ontvangen.

Moest u twijfelen over eventuele openstaande bedragen, kunt u altijd met ons contact opnemen via info[@]floorhouse.be.

Wanneer de goederen bij u geleverd kunnen worden, hangt ervan af of wij alle bestelde producten op voorraad hebben of deze bij de fabrikant besteld moeten worden.

U kunt voor inlichtingen over het gewenste product steeds contact opnemen met onze klantendienst: info[@]floorhouse.be

Op voorraad:

  • Zijn alle producten bij ons op voorraad, wordt uw bestelling aan onze transporteur meegegeven bij de eerstvolgende afhaling. U ontvangt dan een bevestiging per e-mail. De afspraak voor een precieze leveringstermijn maakt u samen met de transporteur, zodra hij telefonisch contact met u opneemt (na de afhaling van uw bestelling bij ons).

Niet op voorraad:

  • Indien wij de bestelde artikelen niet allemaal op voorraad hebben, zal onze logistiek deze bij de fabrikant bestellen. De levertermijnen naar ons Centraal Magazijn hangen ervan af, of de fabrikant de benodigde goederen voorradig heeft of niet. Meestal rekenen wij met een levertermijn van 2 à 3 weken.
  • Onze medewerkers volgen steeds de status van uw bestelling op en houden u aangaande de verwachte leveringstermijnen op de hoogte. Mocht u een tijdje niets van ons gehoord hebben, stuur dan gerust een e-mail naar info[@]floorhouse.be. Vergeet dan niet uw ordernummer eventjes te vermelden, aub.

Contacteer ons via info[@]floorhouse.be of bel de FloorHouse winkel in uw buurt voor een inlichting. Wij zullen ons best doen u de gewenste artikelen zo snel mogelijk te bezorgen.

Onze transportpartner EDS zal u rechtstreeks telefonisch contacteren, zodra hij uw bestelling bij ons heeft afgehaald. De precieze leveringstermijn spreekt u dus niet met FloorHouse, maar met de transporteur EDS af. Zo bent u er zeker van dat er op de dag van de levering ook iemand thuis is.

Tip: Geef ons het best een telefoonnummer door waarop u gemakkelijk te bereiken bent. Zo verliezen wij geen tijd wanneer we een afspraakje met u willen maken. Alvast bedankt.


Nee, helaas niet. De bestelde goederen worden steeds op begane grond tot aan de voordeur aangeleverd. Voor verdere verplaatsing binnen uw woning dient u zelf zorg te dragen. Dit is te verklaren aan de hand van het feit dat onze vervoerders alleen opereren en arbeidsomstandigheden als tilwerkzaamheden niet toestaan.

Wij adviseren u dus, desnoods helpers in te schakelen, die u met het dragen van de goederen kunnen assisteren. Informeer bij onze medewerkers naar het gewicht van een pak om het ontvangst van de goederen nog beter te kunnen voorbereiden.

Ja, om een heel simpele reden: De levering dient persoonlijk door u gecontroleerd en aanvaard te worden. Ter bevestiging tekent u na de aanname van de goederen de leverbon af.

Kijk dus alle geleverde artikelen zorgvuldig na – of zij onbeschadigd en volledig zijn.

Uw bestelling wordt met de grootste zorg naar u toe geleverd. Indien er toch een keer iets mis gaat, noteer dit op de leverbon en neem zeker contact op met onze klantendienst via e-mail info[@]floorhouse.be.

Indien er iets niet klopt (aantal van de bestelde goederen, eventuele beschadigingen...) kijk dan eventjs onder luik "Wat als er iets mis is met de geleverde goederen?" hoe u verdere stappen kunt ondernemen.

Wij zouden u vriendelijk willen vragen, eventuele wijzigingen aangaande de levertermijn rechtstreeks aan de transporteur EDS door te geven. Indien mogelijk geeft u deze minimum 1 werkdag op voorhand door aan de transporteur zodat hij met de wijziging in zijn planning rekening kan houden.

EDS is het best telefonisch te bereiken onder dit nummer:  + 32 3/337.00.55

Opgelet: 

Komt de transporteur bij u langs en is de levering van de goederen niet mogelijk, zonder fout van FloorHouse of de transporteur, dan dient u een nieuwe afspraak rechtstreeks met de transporteur te maken.

In dit geval, worden de kosten voor de tweede levering (€65) wel doorgerekend aan u. Probeer overbodige kosten te voorkomen door ervoor te zorgen dat op de dag van de levering zeker iemand thuis is.

(Alle vermelde prijzen incl. BTW.)

Indien de totaalprijs van uw bestelling lager is dan €475, bedraagt de leveringskost €65.

Voor een bestelling met een totaalprijs vanaf €475 is de levering van de goederen voor u gratis. Dit regelement geldt zowel voor leveringen binnen België alsook transporten naar een Nederlands adres.

(Alle vermelde prijzen incl. BTW.)

Spijtig is de levering van plinten en/of profielen (indien deze langer zijn dan 1,5m) net zo duur als het bestellen van een vloer. Ook voor deze bestellingen geldt dus de volgende regeling: Is de totaalprijs van uw bestelling lager dan €475, wordt er een transportkost van €65 aangerekend. Bestelt u voor meer dan €475, leveren wij de goederen gratis naar u.

Om onnodige kosten te besparen, zouden wij u adviseren, een bestelling met enkel plinten en/of profielen in een van onze vijf winkels te komen afhalen.

Indien het profiel of de plint nog per post verstuurd kunnen worden (totale lengte korter dan 1,5m), houden wij daar graag rekening mee en versturen wij uw bestelling als pakket (veilig verpakt in een verzendkoker).

Aarzel zeker niet ons te contacteren als u hierover nog een vraag hebt: info[@]floorhouse.be

Wij vragen altijd aan onze klanten tijdens de levering aanwezig te zijn, zodat de levering direct op volledigheid of eventuele schade gecontroleerd kan worden. Wanneer de controle gebeurd is, dient u de leveringsbon te ondertekenen en eventuele schade daarop te vermelden.

Klachten met betrekking tot de ontvangen goederen moeten binnen de 24u na de inontvangstname aan FloorHouse worden meegedeeld met verwijzing van het correcte nummer van de leveringsbon of het ordernummer (ter identificatie). Neem hiervoor contact met ons op via e-mail: info[@]floorhouse.be.

Klachten die na meer dan 24u worden ingediend, zullen door FloorHouse in behandeling worden genomen overeenkomstig met de garantie van het betreffende product.
Laden
Laden
Veilig online betalen met o.a.
Levering / pakketverzending naar BE en NL