Pakketverzending
Hebt u toch nog een vraag over het laten opsturen van uw FloorHouse bestelling? Wij beantwoorden deze hier graag. Voelt u zich na het lezen niet voldoende geïnformeerd, dan kunt u gerust contact opnemen met onze klantendienst via e-mail: info[@]floorhouse.be.
Hoeveel moet ik voor het opsturen van een pakketje betalen?
Pakketten sturen wij op als u enkel onderhouds-, afwerkings- of andere kleine producten online hebt besteld. De kostprijs van een pakketverzending is niet gekoppeld aan een Nederlandse of Belgische leveradres.
Indien de totaalprijs van uw productbestelling lager is dan €100, bedraagt de leveringskost €10.
Bij een productbestelling voor meer dan €100 is de levering van deze goederen gratis.
(Alle vermelde prijzen incl. BTW.)
Welke artikelen worden als pakket opgestuurd?
De webshop zal voor de verzendkosten automatisch rekening houden met de betreffende artikelen die u wenst aan te kopen.
Maar ook profielen van <1,5m kunnen wij als "pakket" (in een verzendkoker) opsturen. Zelfs als het over een pak vloer gaat (<1,5m lengte), zal een pakketverzending mogelijk zijn. De webshop zal bij deze artikelen steeds een hogere verzendkost aanrekenen. Dit omwille van de programmatuur. Contacteer ons hiervoor gerust per e-mail info[@]floorhouse.be en wij helpen u graag persoonlijk verder.
Hoe lang duurt het voordat het pakketje bij mij toekomt?
Hebben wij de gewenste producten op voorraad, zal het pakket een levertijd hebben van een 3-5 werkdagen.
Indien de bestelde producten niet op voorraad zijn, informeren wij u aangaande de verwachte leveringstermijnen via e-mail. Zodra de gewenste artikelen naar ons toe zijn gekomen, sturen wij ze als pakketzending naar u op.
U ontvangt steeds een verzendbevestiging per e-mail zodra het pakket ons magazijn verlaat.
Kan ik een pakket ook naar een bpost / postNL afhaalpunt laten sturen?
Toegegeven, op onze website kunt u momenteel nog niet automatisch een post afhaalpunt selecteren.
Maar desondanks is het natuurlijk mogelijk uw pakket naar een te sturen. Geef als verzendadres de naam en het adres van het bpost / postNL afhaalpunt + uw naam in. Wij sturen het pakket ook graag daarnaartoe.
Indien u twijfelt, kunt u gerust ook contact met onze klantendienst via e-mail opnemen: info[@]floorhouse.be
Kan ik de leveringsstatus van mijn pakket op de website volgen?
Spijtig gaat dit nog niet. Echter sturen wij u een bevestigingsmail zodra uw pakket ons magazijn heeft verlaten.
Daarin vindt u een trackingcode zodat u precies te weten komt, wanneer het pakket bij het opgegeven verzendadres zal toekomen.
Hoe wordt ik over de leverstatus van mijn pakket geïnformeerd?
Zodra u een bestelling via onze webshop heeft geplaatst, bevestigen wij deze. In de e-mail die u van ons ontvangt, vindt u verdere informatie over de gemiddelde levertermijnen.
Zodra het pakket door ons kan worden opgestuurd, ontvangt u een verzendbevestiging incl. trackingcode. Zo kunt u gemakkelijk de verzending van uw pakket volgen.