Welkom bij FloorHouse! U heeft vragen? Klik hier.
Laden
Bezig met toevoegen...

Pakketverzending

Image titleU heeft een onderhoudsproduct besteld en wenst dit als pakket te laten opsturen? Helemaal geen probleem. FloorHouse werkt hiervoor samen met bpost en postNL.

Maar u heeft er toch nog een vraag over het laten opsturen van uw FloorHouse bestelling? Wij beantwoorden deze hier graag. Voelt u zich na het lezen niet voldoende geïnformeerd, dan kunt u gerust contact opnemen met onze klantendienst via e-mail: info[@]floorhouse.be.

Pakketen sturen wij op als u enkel onderhouds-, afwerkings- of andere kleinere producten online hebt besteld. De kostprijs van een pakketverzending is niet gekoppeld aan een Nederlandse of Belgische leveradres.

Indien de totaalprijs van uw productbestelling lager is dan €100, bedraagt de leveringskost €10.

Bij een productbestelling voor meer dan €100 is de levering van deze goederen gratis.

(Alle vermelde prijzen incl. BTW.)

Wij versturen standaard bestellingen met enkel onderhouds-, afwerkings- en reinigingsproducten als pakket.

De webshop zal voor de verzendkosten automatisch rekening houden met de betreffende artikelen die u wenst aan te kopen.


Maar ook profielen van <1,5m kunnen wij als "pakket" (in een verzendkoker) opsturen. Zelfs als het over een pak vloer gaat (<1,5m lengte), zal een pakketverzending mogelijk zijn. De webshop zal bij deze artikelen steeds een hogere verzendkost aanrekenen. Dit omwille van de programmatuur. Contacteer ons hiervoor gerust per e-mail info[@]floorhouse.be en wij helpen u graag persoonlijk verder.

Hebben wij de gewenste producten op voorraad, zullen wij het pakket binnen 1 werkdag klaarzetten voor de verzending met de post. 

Indien de bestelde producten niet op voorraad zijn, informeren wij u aangaande de verwachte leveringstermijnen via e-mail. Zodra de gewenste artikelen naar ons toe zijn gekomen, sturen wij ze als pakketzending naar u op.

U ontvangt steeds een verzendbevestiging per e-mail zodra het pakket ons magazijn verlaat.

Toegegeven, op onze website kunt u momenteel nog niet automatisch een post afhaalpunt selecteren.

Maar desondanks is het natuurlijk mogelijk uw pakket naar een te sturen. Geef als verzendadres de naam en het adres van het bpost / postNL afhaalpunt + uw naam in. Wij sturen het pakket ook graag daarnaartoe.

Indien u twijfelt, kunt u gerust ook contact met onze klantendienst via e-mail opnemen: info[@]floorhouse.be

Spijtig gaat dit nog niet. Echter sturen wij u een bevestigingsmail zodra uw pakket ons magazijn heeft verlaten.

Daarin vindt u een trackingcode zodat u precies te weten komt, wanneer het pakket bij het opgegeven verzendadres zal toekomen.

Zodra u een bestelling via onze webshop heeft geplaatst, bevestigen wij deze. In de e-mail die u van ons ontvangt, vindt u verdere informatie over de gemiddelde levertermijnen.

Zodra het pakket door ons kan worden opgestuurd, ontvangt u een verzendbevestiging incl. trackingcode. Zo kunt u gemakkelijk de verzending van uw pakket volgen.
Laden
Laden
Veilig online betalen met o.a.
Levering / pakketverzending naar BE en NL